Доставка

Доставките се извършват от куриерска фирма Спиди или Ин Тайм.

Цената на доставката е 5 лв за цялата страна за поръчки на стойност до 100 лв. (заплаща се от клиента). За поръчки над 100 лв. доставката е безплатна за доставка до 3 работни дни. Ако клиентът желае експресна доставка, разходите за транспорт са за негова сметка.  
за страната – срокът за доставка е до 5 работни дни;
за София - срокът за доставка е до 3 работни дни. 
Сроковете се отнасят за поръчки, направени до 15.00 часа.
Срокът за доставка на поръчки, направени след 15.00 ч., се удължава с един работен ден. 
При извънредни обстоятелства и независещи от нас причини, сроковете за доставка е възможно да не бъдат спазени.
Ако ние не сме в състояние да изпълним Вашата заявка, поемаме отговорността да се свържем с Вас и да Ви информираме.
В случай че сте платили предварително, ние сме задължени да възстановим платената от Вас сума в срок от 3 работни дни.

ВНИМАНИЕ:  За да получите поръчаната от Вас стока, е необходимо да посочите името на получателя, телефон за връзка и точен адрес за доставка - това може да бъде адресът, който сте дали при регистрацията си, или друг адрес от адресната Ви книга. Когато посочвате адрес за доставката, уверете се, че в рамките на работния ден, когато ще бъде доставена стоката, на този адрес ще бъдете Вие или друг човек, който сте упълномощили да я приеме. След като финализирате поръчката си, на електронния адрес, който сте дали при регистрацията си, ще получите e-mail с цялата информация по поръчката. Ако са необходими уточнения за условията или адреса на доставката, наш оператор ще се свърже с Вас по телефона.

ВАЖНО!  При получаване nа пратката заплатете стойността на наложения платеж и задължително проверете целостта на стоката в присъствието на куриера, особено ако е чуплива! Ако сте платили предварително по банков път, не дължите плащане на куриера. В този случай отворете пратката веднага, след като я приемете. В случай че стоката е повредена, куриерът е длъжен да напише пред Вас двустранен протокол, който ще гарантира повторното изпълнение на поръчката Ви. Свържете се с нас на телефон: 02/ 42 18 900 или ни пишете на e-mail: eshop@9plus.bg, за да ни информирате за случая.

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ
Посочването на непълни или неверни данни в профила на клиента прави поръчката невалидна и тя не обвързва www.9plus.bg с изпълнение.
• услугата фиксиран час на доставка се заплаща допълнително в размер на 2.50 лв. от получателя, независимо от условията на доставка.
• услугата доставка за София в рамките на същия ден (за поръчки получени до 14.00 ч.) се заплаща допълнително от получателя.

ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕНА СТОКА 
Всеки потребител има правото да върне (за собствена сметка) поръчаната стока в срок от 14 работни дни след получаването й, ако стоката отговаря на следните условия: 

- няма механични повреди;

- с оригиналната си опаковка е и има търговски вид.

Връщането се осъществява към същия търговски адрес, от който е изпратена стоката, като разходите са за сметка на купувача. Купувачът трябва да се свърже с оператор на www.9plus.bg на телефон 0886 702 001 или 02/ 42 18 900 и да съобщи за отказа си. Атлия ЕООД се задължава да възстанови заплатената за стоката сума в срок от 3 работни дни от датата, на която тя е получена обратно  или да я подмени. В случай че клиентът получи стоката във вид, несъответващ с условието за доставка или друга стока, различна от поръчаната, Атлия ЕООД подменя стоката, като поема разходите по доставката, или възстановява платената от клиента сума.

За всички въпроси и препоръки, свързани с продуктите, доставката и заплащането или с използването на сайта, моля, свържете се с наш оператор на тел.: 0886 702 001 или 02/ 42 18 900 или ни пишете на e-mail: eshop@9plus.bg

Горе